Hub2Work specjalizuje się w obsłudze instytucji kultury w całej Polsce, dostarczając wykwalifikowanych pracowników do obsługi publiczności w muzeach, galeriach, teatrach, filharmoniach, operach i domach kultury. Posiadamy również bogate doświadczenie w organizacji i obsłudze dużych imprez i festiwali. Współpracując jako zewnętrzny partner, przejmujemy i wydajnie zarządzamy zadaniami pomocniczymi, odciążając tym samym pracowników etatowych, by mogli skupić się na swoich głównych obowiązkach.
WięcejNasza działalność polega na zdobywaniu kontraktów i nawiązywaniu współpracy z instytucjami kultury, w ramach których
kierujemy do pracy osoby na określone przez podmiot trzeci stanowiska. Najczęstszym rodzajem stanowisk pracy, na jakie instytucja
kultury zgłasza zapotrzebowanie, jest obsługa zwiedzającego polegająca na pilnowaniu bezpieczeństwa eksponatów na wystawach oraz
zwiedzających poprzez pilnowanie przestrzegania przez zwiedzających regulaminów zwiedzania. Obsługa zwiedzającego może również
polegać na obsłudze szatni, recepcji, sprzedaży biletów i udzielaniu informacji turystycznej, jak również obsłudze sklepiku/księgarni
muzealnej.
Zgodnie z definicją Agencja Pracy Tymczasowej to „podmiot zatrudniający pracownika tymczasowego na podstawie umowy o pracę tymczasową, mający status pracodawcy tego pracownika, który następnie kieruje go do wykonywania pracy u pracodawcy użytkownika. Przepisy dopuszczają powierzanie pracy tymczasowej także na podstawie cywilnoprawnej umowy – zlecenia.”
Pracodawca użytkownik – podmiot, do którego został skierowany pracownik tymczasowy przez agencję pracy tymczasowej, który wyznacza temu pracownikowi zadania i kontroluje ich wykonanie.
Pracownik tymczasowy – osoba zatrudniona przez agencję pracy tymczasowej na podstawie umowy o pracę na czas określony lub umowy cywilnoprawnej, wyłącznie w celu wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika. Pracownikiem tymczasowym nie może być pracownik pracodawcy użytkownika zatrudniony u niego na podstawie stosunku pracy.
Oferujemy następujące usługi:
Jesteś ciekaw zagadnienia? A może nie jesteś pewny, czy APT jest dla ciebie? Napisz do nas – rozwiejemy twoje wątpliwości!
Co zostaje dla Ciebie?
KTO DLA WAS I NAS PRACUJE, CZYLI ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW
Do naszego zespołu należą animatorzy, edukatorzy, osoby z doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta. Sposób i formę obsługi dopasowujemy do potrzeb instytucji i jej klientów. Wśród naszych pracowników znajdują się osoby związane z kulturą pasją, studiujące kierunki kulturoznawcze i pokrewne.
Nasi pracownicy mówią w językach obcych, również mniej popularnych, takich jak francuski, rosyjski czy wietnamski. Dzięki otwartości i odpowiedniemu przeszkoleniu potrafią pracować z osobami z dysfunkcjami. Posiadają szkolenia z obsługi publiczności z niepełnosprawnościami ruchowymi, wzroku i słuchu prowadzone przez m. in. Fundację Kultury Bez Barier , jak również z Polskiego Języka Migowego.
Uczestniczą w szkoleniach zewnętrznych m.in. ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) organizowanych przez Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Realizowane przez pracowników szkolenia podkreślają rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacniają postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających, a także pozwalają ćwiczyć skuteczną komunikację.
Obsługujemy sprzedaż biletów na stanowiskach instytucji lub kasach wyposażonych przez nas kompleksowo. Wprowadzamy system rezerwacji oraz zakupu biletów online na wystawy i wydarzenia organizowane przez Instytucje Kultury. Systemowo realizujemy komercyjny wynajem powierzchni. Obsługujemy księgarnie muzealne w pełnym zakresie (w tym sprzedaż on-line i produkcja upominków). Organizujemy kampanie promocyjne i sprzedażowe produktów instytucji dla grup zorganizowanych.
Profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników sprawiają, że zwiedzający z chęcią wracają do odwiedzanych instytucji, oceniając je jako bardzo przyjazne. Przeszkolony personel zajmie się kompleksowo widzem, udzieli odpowiedzi na pytania i rozwieje wątpliwości. Prowadzimy również punkty informacyjne, które kompleksowo opiekują się zwiedzającym – udzielą informacji na tematy nie tylko związane z instytucją, ale również z ogólną informacją turystyczną, opowiedzą o obecnych wystawach, kierunkach zwiedzania, repertuarze, pozycjach wydawniczych, udzielą informacji związanych z regulaminem zwiedzania i rozmieszczeniem pomieszczeń w przestrzeni budynku (toalety, szatnie, wystawy). Odpowiadają także za eksponowanie materiałów promocyjno-informacyjnych instytucji, jak również za kolportaż ulotek i plakatów na terenie poza instytucją
Obsługujemy publiczność w m. in. Muzeum Narodowym w Krakowie. Można nas było spotkać również w Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie.
Obsługujemy księgarnie muzealne w pełnym zakresie, odpowiadamy za produkcję gadżetów i upominków związanych z dostępną w muzeum aktualną ofertą. Prowadzimy sprzedaż wydawnictw i gadżetów własnych produkowanych zarówno przez instytucję, jak i przez naszą firmę.
Hub2Work © 2025